Uitvaartverzorgers

Onze uitvaartverzorgers zijn de heer Henk Fennema en mevrouw Marjanna Zeilinga. De heer Fennema is als zelfstandig uitvaartondernemer werkzaam in de regio Noordoost Fryslân en erkend lid van de BGNU en in het bezit van het Keurmerk Uitvaartzorg. Mevrouw Marjanna Zeilinga is eveneens als zelfstandig uitvaartondernemer werkzaam in de regio Noordoost Fryslân en erkend dementievriendelijke uitvaartverzorger.

Een waardevol afscheid ontstaat door tijd en aandacht te geven. Daarom besteden onze uitvaartverzorgers alle tijd aan uw wensen en vragen.

Uitvaartvereniging Dokkum is een symbool voor een gemeenschap waar mensen zorg hebben voor elkaar. Tijden veranderen, dat geldt ook op het gebied van de uitvaart. Er is zóveel meer mogelijk, zóveel meer te kiezen en kenbaar te maken. Wat kunnen wij voor uw betekenen? Wij denken heel veel!

Wij regelen voor u de door u gewenste diensten door derden, zoals:

• Kisten
  • Rouwvervoer
  • Drukwerk
  • Advertenties
  • Bloemen
  • Crematie

Gaat uw voorkeur uit naar een andere uitvaartondernemer? Dat is geen probleem. Bij onze vereniging kunt u zelf kiezen wie uw uitvaart gaat regelen. Houd er echter wel rekening mee dat dit voor extra kosten kan zorgen. Onze eigen uitvaartondernemers regelen namelijk de uitvaart voor u voor een ledentarief. Dat is een extra laag tarief. Lang niet alle uitvaartondernemers willen of kunnen uw uitvaart voor hetzelfde tarief regelen. Een eventuele meerprijs moeten we echter doorberekenen aan de nabestaanden. Laat u dus goed informeren voordat u de keuze maakt voor een derde uitvaartondernemer.

Bij overlijden:

(24 uur per dag bereikbaar).